“Dress is a very foolish thing, and yet it is a very foolish thing not to be well dressed.”
Lord Chesterfield

ΔΕΧΟΜΕΘΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ all time classic style!

7 Μαΐ 2010

Οδός Σωκράτους

Δεν είχα πολύ καιρό να βρεθώ στη Σωκράτους, στο κέντρο της Αθήνας. Η εικόνα που αντίκρυσα σήμερα ήταν άκρως τραυματική. Οι εκδιδόμενες γυναίκες στο δρόμο αυτό είναι πλέον περισσότερες από τους περαστικούς. Μέχρι πρόσφατα η πορνεία στο συγκεκριμένο δρόμο ξεκίναγε κυρίως μετά τη δύση του ηλίου και μονοπωλούνταν από τις Αφρικανές. Σήμερα λευκές, διαφόρων εθνικοτήτων παζάρευαν μέρα-μεσημέρι με υποψήφιους πελάτες μέσα στα μούτρα μου! Το βράδυ εξακολουθούν να δραστηριοποιούνται οι μαύρες, άκρως επικίνδυνη κατηγορία από υγειονομικής πλευράς. Παράνομες, χωρίς έλεγχο, προερχόμενες από χώρες της Αφρικής όπου το AIDS μαστίζει τον πληθυσμό. Τι συμβαίνει στην πόλη μου; Αλλά τι λέω...αυτή δεν είναι πλέον η πόλη μου.

1 σχόλιο:

crispy είπε...

Στην κολασμένη περιοχή κάτω από την Αθηνάς έχω πάνω από δύο χρόνια να πάω! Κάποτε κάθε Σάββατο όργωνα την περιοχή...
Το Σάββατο ήμουν αρκετές ώρες κάτω στο κέντρο. Μέρα μεσημέρι κι ο κόσμος ήταν πολύ λίγος , τα πάντα κατεστραμμένα , αισθανόμουν σαν να ζούσα σε πρωτεύουσα χώρας που είναι σε πόλεμο...Αποκαρδιωτική η κατάσταση.
Δεν της αξίζει της Αθήνας τέτοια κατάντια...