“Dress is a very foolish thing, and yet it is a very foolish thing not to be well dressed.”
Lord Chesterfield

ΔΕΧΟΜΕΘΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ all time classic style!

12 Ιουλ 2012

The 11 Ways That Consumers Are Hopeless at Math - The Atlantic


Πλησιάζουν εκπτώσεις και αυτήν τη φορά δεν είναι όπως παλαιότερα, που το χρήμα έρρεε άφθονο στην αγορά. Τα λιγοστά πλέον διατιθέμενα κεφάλαια θα πρέπει να επενδυθούν με σωφροσύνη, ώστε να αποφέρουν πολλαπλά και μακροχρόνια υλικά ωφέλη. Διάφορες χιλιοειπωμένες συμβουλές, για το πώς θα πρέπει να  ψωνίζουμε στις εκπτώσεις, θα εμφανιστούν στις εφημερίδες και τα περιοδικά, συμβουλές που ποτέ δεν ακολουθούμε. 
Το παρακάτω άρθρο όμως θα μας εισαγάγει στην ψυχολογική διάσταση των αγορών. Γιατί ως καταναλωτές παίρνουμε συχνά λανθασμένες αποφάσεις; Πώς το στήσιμο των προιόντων μπορεί να μας οδηγήσει να θεωρήσουμε ότι μια Hermes γραβάτα των 300 ευρώ είναι ευκαιρία;  Ποιές είναι οι λογικές ανακολουθίες στην συμεριφορά των καταναλωτών; Διαβάστε προσεκτικά:
The 11 Ways That Consumers Are Hopeless at Math - The Atlantic

Δεν υπάρχουν σχόλια: