“Dress is a very foolish thing, and yet it is a very foolish thing not to be well dressed.”
Lord Chesterfield

ΔΕΧΟΜΕΘΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ all time classic style!

9 Ιουν 2010

Ο Nick Cave και οι άλλοι

Από παλιά μου άρεσε ο Nick Cave. Είτε σαν Birthday Party, είτε με τους Bad Seeds ακόμα και σαν ηθοποιός. Όταν είδα όμως πρόσφατα τις παρακάτω φωτογραφίες, αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον για το άτομό του. Βλέπετε το στυλ του είναι αυθεντικό και μόνιμο.

Eίναι το ίδιο άτομο τόσο στην σκηνή όσο και στην καθημερινότητά του όταν πάει τα παιδιά του στο σχολείο ή για ψώνια με τη γυναίκα του.

 Όχι σαν μερικούς μερικούς που όταν δεν έχουν μαζί τους στυλίστες είναι … δυστυχώς γι’ αυτούς … μόνον ο εαυτός τους.


Η Mariah Carey άρτι εξελθούσα από το ...γυμναστήριο με 12ποντο πέδιλο.

Ο Jude Law στο Λονδίνο. Ξεθωριασμένα χρώματα πάνω- κάτω, αμάνικο μπλουζάκι σαν το τελευταίο λαϊκό τεκνό και παντελόνι παραλίας μέσα στην πόλη. Δεν τολμώ να σκεφτώ ότι είναι ΚΑΙ...κοντοβράκι!


Μπότες UGG, καλοκαιρινό φορεματάκι 70's και  o "παναμάς" του θείου Περικλή στο κεφάλι. Η διεθνούς φήμης ποπ σταρ Britney Spears αυτοσχεδιάζει επικινδύνως!

5 σχόλια:

crispy είπε...

Τι απογοήτευση ο Jude!! Kρίμα , γιατί τον έχω και σε εκτίμηση. Αυτά τα αμάνικα αντρικά μπλουζάκια τα απεχθάνομαι!
Αυτό που με σκιάζει με την Mariah είναι ότι πολλές στη χώρα μας θα την αντέγραφαν ...με ενθουσιασμό!!!
Αν κι άκουγα birthday party -με το ζόρι είναι η αλήθεια, τα ρομαντικά αυτιά μου δεν άντεχαν τόση βαβούρα!!!- περισσότερο είμαι οπαδός της bad seeds εποχής. Από όσο γνωρίζω , ζει πια στο Brighton και μάλιστα ο μεγάλος του γιος είναι μοντέλο - έχει εμφανιστεί σε επιδείξεις μόδας κλπ

Snaporaz είπε...

Ωραίος ο Κέηβ όντως - η χαίτη όμως τραγική,ίδιως σε ρόκερ με αρχώμενη φαλάκρα ( "καραφλοχαίτουλας" επί το λαϊκότερον).

Τα γυαλιά ηλίου γενικά δεν μου αρέσουν - με κοστούμι δε, καθόλου.

meraldia είπε...

o "παναμάς" του θείου Περικλή.... χα χα χα, τέλειο!!

chic in greek είπε...

καραφλοχαίτουλας!!!!!!! ουαουυυ... εμπνευσμένο, παμμέγιστο, μνημειώδες!

Crispy σύμφωνω για τους bad seeds. Όντως οι birthday party ήταν αρκετά θορυβώδεις αν και όταν περνούσα την επαναστατική περίοδό μου επεβάλλετο να μου αρέσουν.

Meraldia, του θείου Περικλή και του Ορέστη Μακρή.

madame De Kourelle είπε...

Αναφορικά με Jude Law, έχω να δηλώσω ότι οι Βρετανο-ιρλανδοί Σταρ είναι μακράν οι ωραιότεροι του χόλιγουντ. Eκτός από τον ... αμάνικο, έχουμε και λέμε:Clive Owen, Colin Firth, Colin Farrell,Jonathan R. Meyers, Ralph Fiennes etc.